Sunday 16 April 2017

SMART GLASSES COVER

Classic eye glasses cases take too much space in my bag, let me think about that …










I don’t like large or big bags, they are no good for my back and the larger the bag is, the more you put in it and the more it weights. If I want to keep my smaller bags, I have to think about things once and a while, eye glasses cases for instance. Classic cases are too large for my bag. Actually I don’t want them in my bag.

Het zal je misschien al opgevallen zijn maar ik hou niet van grote tassen. Ze zijn niet goed voor mijn (of jouw) rug en hoe groter de tas is, hoe meer je erin stopt en hoe meer het weegt. Als ik mijn kleinere tas wil behouden moet ik af en toe nadenken hoe ik een probleempje kan oplossen. Zoals een brilledoos bijvoorbeeld. Klassieke brilledozen zijn veel te groot voor mijn tas, ze nemen veel te veel plaats in in mijn tas. Eigenlijk wil ik ze gewoon niet in mijn tas.

This eye glasses cover is my solution for my problem. It doesn’t take a lot of space; it is lightweight and it protects my glasses perfectly! Problem solved!!

Deze cover voor mijn bril is de perfecte oplossing voor mijn probleem. Het is een op maat gemaakt hoesje die mijn bril net genoeg beschermd in mijn handtas zodat ik geen krassen krijg op het glas. Het neemt niet veel plaats in, het weegt niet veel en het beschermd mijn bril voldoende. 
Probleem opgelost!!

No comments:

Post a Comment